czwartek, 1 września 2011

Wakacyjnie...

Właśnie zaczęłam niemal 3-tygodniowy urlop :-)

Będzie on dosyć intensywny pod kątem podróżniczym, dlatego plany czytelnicze z nim związane duże nie są.

Ale mam nadzieję, że uda mi się dokończyć dwie książki, które aktualnie czytam:
- "Zrób sobie raj" Mariusza Szczygła - reportaże o Czechach, które czytam właśnie dlatego, że m.in. Czechy będą jednym z miejsc, które podczas urlopu odwiedzę; chcę już teraz poczuć ich klimat :-)
- "Czarodziejską górę" Tomasza Manna - utknęłam chwilowo na drugim tomie.

Plany skromne, ale mam nadzieję, że będę miała mnóstwo pozaczytelniczych atrakcji i że po wakacjach będę tak wypoczęta, że będę miała mnóstwo energii do czytania.

2 komentarze:

guciamal pisze...

Też lubię literaturę, która wiąże się, z miejscami które odwiedzam. Na wakacjach czytam, nie ubolewam jednak nad tym jeśli tego czytania jest trochę mniej. Twierdzę, iż czytać mogę przez cały rok, a na wyjazdach zajmuję się głównie poznawaniem na nowo i poznawaniem nowych miejsc ukochanych.
Życzę pełnego wrażeń, pogodnego urlopu. Trzy tygodnie - to cudownie długi urlop.
Ciekawa jestem recenzji Czarodziejskiej góry.

niedopisanie pisze...

Miłego urlopowania, oby pogoda dopisała. Trochę zazdroszczę tych trzech tygodni :)

Prześlij komentarz